vrijdag 8 februari 2008

De hobby van mijn nieuwe liefde

De wekker van mijn nieuwe liefde gaat ongeveer zo: "Ah toe, sta nou op joh. Het is echt heel lekker buiten. Ik ben nog even stil en dan vraag ik het over vijf minuten nog een keertje, is dat goed?"
Mijn wekker gaat zo: "Als je nou niet uit je bed komt, sla ik je in elkaar."
Snoozen is een hobby van mijn nieuwe liefde.
Hij komt er ook gewoon openlijk voor uit. Hij stelt dan 's avonds voor om de wekker lekker vroeg te zetten want dan kunnen we nog snoozen!
Jeej snoozen denk ik dan, maar de volgende morgen ben ik alleen maar heel erg boos.

Mijn nieuwe liefde heeft ook nog een andere hobby. Of nou ja.. Ik weet niet of het echt zijn hobby is, maar hij doet het gewoon. En dat doet hij zo:
http://www.robinsmits.com/
En ik ben daar blij mee natuurlijk, want zoiets staat een stuk deftiger dan een blogspot.

Dus binnenkort: Robin Smits
(Met dagelijks stukjes, denk ik. Ik moet dat niet heel erg hardop gaan zeggen want ik zou jullie, die drie lezers die ik heb, dan nog wel eens teleur kunnen stellen.)

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Drie lezers? Nee joh, vanuit de fanclub van je nieuwe liefde (hoe lang blijft een liefde eigenlijk nieuw?) zijn er al velen die dagelijks je site checken. Ik heb 'm zelfs al in m'n eigenstart.nl gezet...

Joost

Anoniem zei

Ja, nee, ik ken die hobby van je nieuwe liefde. Dat heeft-ie eerder gedaan. Aanvankelijk leek dat een succes, er is een boek uit voortgekomen, en ik heb er mijn beste vriend aan overgehouden, maar het werd een enorm drama. Als mens.

Anoniem zei

Ja, dat doet hij vaker, dat website geintje. En de wereld is er per definitie geen betere plek door geworden. Dat gewauwel van Roze duurt nu al jaren en het wordt er niet beter op.

Anoniem zei

je had er 300.000 kunnen hebben.. kan nog steeds!

Anoniem zei

Ik haat jongens. Maar een man die jou een website geeft is wel lief, ergens.

Anoniem zei

Hee, die onderste lettertjes van 'binnenkort' zijn van het soort waarmee in de jaren zestig achter op een auto de naam van het type in chroom stond geschreven.

Anoniem zei

...Zoals de Renault Dauphine, waarnaar enige tijd geleden een Amsterdams restaurant werd vernoemd.

Anoniem zei

.....Zoals de Spyker...check maar goed die letters.

Anoniem zei

Ik ben benieuwd :-)

Erik zei

snoozen is leuk, doe nou maar mee.

Iedere dag lijkt me een perfect plan. Je hersentjes zijn leuk genoeg om dagelijks met je gedachte te komen.

Frank zei

Je neemt het begrip 'binnenkort' wel een beetje ruim, meisjesrobin.