zaterdag 12 januari 2008

Hilde heeft het ook niet uitgevonden

Vriendin H. heet dus gewoon Hilde. Dat mag gezegd. Mijn nieuwe liefde is niet meer zo heel nieuw, nog wel de allerleukste, maar niet meer zo heel nieuw. En hij heeft ook een normale naam en die naam ga ik misschien op een dag ook nog wel bekend maken. Maar vandaag is de dag dat ik forelfilet voor zeventien euro kocht (en ik dat echt heel veel vond voor een vis) en vriendin H. haar echte naam geef: Hilde. Want: als ik jou niet had, zou niet weten wat.

Op msn.


Hilde: Joehoe!
Robin: Daniel? Ben jij het?

(Hilde had een plaatje van Daniel Radcliffe in haar msn.)

Hilde: Ja! Flipendo! Ik heb een mailtje van een rooie rakker.
Robin: Volgens mij heet ze Rooie Robin.
Hilde: Nee, volgens mij gewoon Bassie.

Robin: Ha
Hilde: Is best een leuk grapje..
Robin: Ja, jammer dat jij het niet hebt uitgevonden.
Hilde: Wat? Het wiel?
Robin: Het wiel?
Hilde: Jammer dat ik wat niet heb uitgevonden?

Robin: Oh het wiel!
Hilde: Ja het wiel.

Robin: Nee, het grapje. Oh jezus.
Hilde: Heel gek gesprek is dit.
Robin: Ja! Jemig. Oh, de zwaan uit het park is vermoord!
Hilde: WAT? Dat klinkt heel luguber!
Robin: Ja is het ook.

Hilde: Maar hoe dan?
Robin: Met vuurwerk in zijn bek

Hilde: Oh Robin dit meen je niet. Ik kon even niet typen omdat ik met mijn handen voor mijn mond zat.
Robin: Erg hè. Mijn ouders waren ook heel geschokt. En boos... Zoiets hadden ze niet van me verwacht. Ik durf niet eens vuurwerk aan te steken.
Hilde: Haha. Maar, staat het ook in de krant enzo?
Robin: Nee.

Hilde: Is het wel echt?
Robin: Ja het is echt.
Hilde: Nou dan wachten we wel af..

(De zwaan bleek niet vermoord te zijn, wat natuurlijk heel gelukkig is. Maar ook wel rottig omdat Hilde en ik nu tegen iedereen hebben verteld dat de zwaan is vermoord. Hij is dan wel weer heel erg in elkaar geslagen.)
(En: zeventien euro voor een vis!)

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Soms is in elkaar geslagen worden nog erger dan vermoord worden. Ook voor een vis. Ehhh, zwaan.

Anoniem zei

17 euro voor een Forel???!!
Woog hij..of zei 5 kilo of had de vis schubben van goud?

Anoniem zei

Schreef ik dat nou echt? Zei met "ei"?? Wat een ei ben ik. Correctie:
Ik bedoel zij met "ij".

Excuseer..

Anoniem zei

wanneer komt er nou een nieuwwweeee!!

Anoniem zei

google backlink seo prices backlinks backlinks software

Anoniem zei

robinschrijfthaar.blogspot.com continue reading this Is geworden waargenomen dat de geloofsgemeenschappen een doel te helpen , te verheffen , en de voorwaarden te verbeteren bieden

Anoniem zei

robinschrijfthaar.blogspot.com more Wie zegt dat je zult willen veel uitgeven alleen maar om een vakantie of een feest speciaal te produceren

Anoniem zei

robinschrijfthaar.blogspot.com our site Dit zijn de soorten waarin de dealers zal u geven u zo veel als zeven jaren van lage maandelijkse termijnen

Anoniem zei

Good day! I simply wish to give you a big thumbs up for your great information you've got here on this post. I am returning to your website for more soon.

[url=http://onlinepokiesking4u.com]pokies online[/url]

Anoniem zei

Can I simply say what a relief to uncover a person that really knows what they are talking about on the net. You certainly realize how to bring a problem to light and make it important. More and more people need to read this and understand this side of your story. I can't believe you aren't more popular given that you most certainly have the gift.

[url=http://www.digitalserver.com.mx/blog/hosting-mexico/]hosting mexico[/url]

[url=http://www.digitalserver.com.mx]hosting en mexico[/url]

[url=http://www.digitalserver.com.mx]web hosting en mexico[/url]

Anoniem zei

You're so interesting! I don't think I have read a single thing like this before. So wonderful to discover somebody with some original thoughts on this subject. Seriously.. thank you for starting this up. This site is one thing that is needed on the web, someone with some originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]pokies bonus[/url]